Hero WOD: Murph

0
736
Michael Murphy - crossfitwereld

De WOD

Doe 5 rondes van:

  • Ren 1,6km
  • 100x Pull-up
  • 200x Push-up
  • 300x Squat
  • Ren 1,6km

* Je mag de pull-ups, push-ups, and squats opdelen zoals nodig.


RX specificaties

* Als je een 10kg vest of body armor hebt, draag hem.

RX mannen

RX Vrouwen


Score

For time: De tijd die op de klok staat na het afronden van de laatste beweging


Wist je dat?

De training, zoals voorgeschreven, stelt de atleet in staat het werk naar behoefte te partitioneren, maar in een meer uitdagende “Rx +” versie van de training doen sommige atleten het werk niet-gepartitioneerd (voltooi de 100 pull-ups voor het begin van de push-ups, enz.).

Ter nagedachtenis van Navy Luitenant Michael Murphy (29), uit Patchogue, NY. Hij werd op 28 juni 2005 in Afghanistan gedood. Deze training was een van Mike’s favorieten en hij noemde het ‘Body Armor’. Vanaf hier wordt het ‘Murph‘ genoemd ter ere van de gefocuste krijger en grote Amerikaan die niets meer wilden in het leven dan om dit geweldige land en de mooie mensen die het maken te dienen tot wat het is.

De “Murph” Hero WOD werd oorspronkelijk gepost op crossfit.com als de workout van de dag voor donderdag 18 augustus 2005. Het is een van de beroemdste CrossFit-workouts geworden, vooral populair als eerbetoon op Memorial Day in de VS.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here