Girl WOD: Angie

0
588
CrossFitWereld WOD

De WOD

  • 100 Pull-ups
  • 100 Push-ups
  • 100 Sit-ups
  • 100 Squats

RX specificaties

Voltooi alle reps van een beweign voordat je door gaat naar de volgende. Dus eerst 100 pull-ups en dan pas door naar de Push-ups.

* Deze chipper moet je spieruithoudingsvermogen vergroten tijdens het metabolisch belasten. Verlaag het aantal herhalingen en/of pas de bewegingen aan voor de oefeningen waar je mee worstelt. Probeer voor elke oefening niet langer dan 8 minuten bezig te zijn.


RX mannen

RX Vrouwen


Score

For Time: De tijd die op de klok staat na het afronden van de laatste beweging.


Wist je dat?

Angie“, een van CrossFit’s eerste zes “Girls” WODs, werd voor het eerst gepost op crossfit.com als de workout van de dag voor zaterdag 16 april 2005.

In een CrossFit Journal-artikel uit september 2013 staat: “” Angie, “” Barbara “en” Chelsea “zijn supereenvoudig (volledig samengesteld uit gewone gymnastiek), zeer taai, versterken de pull-up dramatisch en toch zorgt elk voor een andere metabolische uitdaging. Angie en Barbara bevatten pull-ups, push-ups, sit-ups en squats Chelsea bevat pull-ups, push-ups en squats maar geen sit-ups. Voor elk van deze drie workouts zijn de pull-ups de grootste uitdaging, en in de nasleep van de workouts hebben de meeste atleten hun verbazing uitgesproken over hun ernstige pijn in hun achterste lats, achterste delts en biceps. “Bij CrossFit is de pull-up heilig en heeft iedereen meer nodig Angie, Barbara en Chelsea ondersteunen deze waarden en doelen. ”

 

DELEN
Vorig artikelGirl WOD: Amanda
Volgend artikelGirl WOD: Annie

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here